خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

غیرمنتظره

اگه بگم یه فیلم مستند هست از خسرو در کنار بهروز وثوقی، که تازه آماده‌ی نمایش شده باور می کنید؟ پس خودتون ببینید!

و بیشتر بدونید...خسرو شکیبایی



روانی

مثل این که فیلم «روانی» رو باز منتشر کرده‌ن. البته اون جایی که من ازش خریده‌م یکی بیشتر نداشت.

هنوز خیلی مونده تا آرشیوم کامل بشه.

پروین گفت

قبلا حرف‌اش را زده بودیم. خیلی دلم می‌خواست یک بار دیگر ببینم.

به کمک دوستان پیدا شد. از این جا دانلود کنید.

مرد هزار چهره

هر وقت این سریال را می‌بینم یاد این می‌افتم که پارسال مهران مدیری به عنوان قسمتی از تبلیغات سریال‌ش گفته بود که قرار است خسرو در آن حضور پیدا کند. فکر می‌کنم این آخری‌ها با خودش عهد کرده بود به هیچ کس «نه» نگوید. ولی مریضی، «نه» گفته بود! لابد کلی هم ناراحت بوده که نشده به قولش عمل کند...


تولد

پارسال این موقع کجا بود؟ جشن بود؟

کادو گرفت؟ چند تا؟ چی؟


من امروز ــ که تولد بود ــ رفتم سینما.

سال‌نامه‌ی سینمایی مجله‌ی فیلم را هم یک دید انداختم.

نوشته بود خیلی زود بود.

نوشته بود «ستاره بود، ستاره هست، ستاره خواهد ماند».


چه جشن تولد بی‌مزه‌ای!

می‌دانی، جشن تولد باید شادتر از این باشد. آن هم وسط عید!

سال نو

اولین سال ِ بی‌خسرو شروع شد.