خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

دختردایی گم شده


همین

نظرات 4 + ارسال نظر
سهند سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام تنها رفیق نامرئی عزیز!

گفتی:"همین" که دیگه سوال پیچت نکنم. ها؟؟؟؟؟ تو زبلی ولی من به این راحتیام از رو نمی رم!!!
نمی دونم این فیلم رو دیدی یا نه؟ دیدی اون سکانس ترانه فلک "دختر دائی طعمه دریا شده" رو؟ آآآآآآخ.....وجدانا خسرو تو این سکانس محشره! یعنی آآآآآآآخرشه خدا وکیلی! قبول داری؟ اگه فیلم رو ندیدی از موسسه رسانه های تصویری تو ولیعصر دویست سیصد متر بالاتر از پارک ساعی بگیرش حتما. به اسم "داستانهای جزیره" ست نه "دختر دائی گمشده".

سهند سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

آقا من الان متوجه شدم "همین" اسم یه جور لینکه!!!! (:
منظور من هم دقیقا همین سکانس بود.
می بینی؟! دیگه به کل دارم خنگ میشم! ...همش تقصیره خسرو خانِ...

مهر جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

مرسی

m چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://mguitar.persianblog.ir

سالنومبارکباد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد