خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

دو سال

از بیست و هشت تیر هشتاد و هفت هر مناسبتی می‌شد، ماه رمضون، شب یلدا، عید... همه یادت بودن. اما کمی مونده به سالگرد اول اتفاقاتی افتاد که انگار وارد یه کشور جدید شدیم. روزگار ورق خورد. فکرشو که بکنی می‌بینی این روزگار، این کشور جدید، جای تو نبود خسرو خان... اینا رو قبلا هم گفته بودم. الان که سالگرد دوم هم گذشت دیگه مطمئن شدم.


کتابت بالاخره رونمایی شد. یک هفته قبل دوستانت برات مراسم یادبود گرفتن. دم جمشید خان مشایخی گرم و سرش سبز باد.


به یادت‌ایم.

ولی جات دیگه زیاد خالی نیست. چون جاها به هم ریخته. همه چی عوض شده. گفتم که...

البته هنوز بساط هامون‌بازی ما به راهه. نگران نباش. خاطرات هنوز هستن و دل ما را خوش می‌کنن.

دلمون برات تنگ شده.


***

این پست تقدیم شد به سهند عزیزم

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://rhhz.blogsky.com

سلام.
یاد دکلمه هاش به خیر ...
هر موقع آپ شدی خبر بده .

مژده چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.mojinote.blogfa.com

وبلاگت بی نظیره...واقعا خسته نباشی.....دمت گرم......منم به جمع مرده پرستا اضافه کن..
وقعا دوسش دارم.....
کاشکی بود عمو خسرو

سهند شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

خییسسس عرق شدم. شرمنده کردی رفیق. تو! فاز دادن هات هم مث اسم پست هات و مطالبی که خداییش نمی دونم از کجا پیدا می کنی، غیر مترقبه اند. ممنونم ازت.
مطمئن بودم برای سالگرد پست می گذاری. مثل همیشه دمت گرم. این لینکی هم که گذاشتی خیلی حسابی بود. خیلی جلو خودمو گرفتم اشکم درنیاد.

من تازه رسیدم. ی خورده خلوت شم فردا، پس فردا ی سری مطالب برات می فرستم.
قربونت برم

سهند یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

این لینک برنامه دوشنبه شب رادیو جوان که قبلا برات نوشته بودم:

http://www.4shared.com/audio/fMXYWFe3/cheforsati_che_shabi__2010-Jul.html

اگه به هر دلیل نشد دانلود کنی، حجمش زیاد بود یا هر چی بگو تا اون تیکه آخرش ی مصاحبه پخش نشده ست، اون رو برش بدم برات بفرستم ولی سعی کن همش رو بگیری، حیفه گوشش ندی.

طیبه دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://1323-1-7.blogfa.com/

سلام

گفتنی ها رو گفتی (م) ( ند)...

خیلی دوست داشتم سی دی خانه سبز و داشته باشم، تو این دوسال آرزوم بود...
و به دلایلی نمیشد
و بالاخره امسال تو نمایشگاه کتاب خریدمش، همه خونواده مون برای دیدنش ذوق داشتن!3-4 روزه تموم شد!

سی دی برنامه شب سالگردش 7 و 500 ِ . و کتاب 40000!! تومن

خانه سبز بیشتر از دوسال طول کشید (خیلی وقته دلم میخواست داشته باشم) خدا به داد کتاب برسه!!
معلوم نیس چند سال طول بکشه!!! :d

مغناطیسم یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://meghnatesm.blogfa.com

سلام
دمت قیژژکه به فکر خاطرات ما هستی
خدا بیامرزه خسرو خان شکیبایی که یدونه بود
همه کاراش تاپ بود کارضعیف شاید تک توک
ولی تفنگ سر پرش نوستالژی کودکی منه
بیخیال خدا گل چینه یه روزم منو تو رو میچینه

تبسم جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://mahkombehonar.blogfa.com

سلام.
این روزا کمتر کسی پیدا میشه که واقعا لایق اسم هنرمند باشه.
آقا خسروی هامون همیشه لایق این اسم بوده هست و خواهد ماند.
وبلاگت خیلی قشنگه؛ من یکی تا آخر دنیا تا خود قیامت اونور خط جهنم و بهشتش هم فزق نداره هرجا که باشم هواشو دارم.
نیازی به هواداری نداره ولی دل من نیازمنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد