خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

کتاب خسرو

نمی‌تونم حدس بزنم چه جور کتابی از آب درمیاد. ولی به هر حال با هیجان منتظر انتشارش هستم...

نظرات 7 + ارسال نظر
سهند شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

کتاب دیگری با عنوان "خسرو شکیبایی: زندگی و فیلم ها" نوشته سمن مرادی راد هست که در سال 1377 توسط نشر علم منتشر شده.البته من هنوز این کتاب را ندیده ام و دنبال آن هستم. دیدم ، در موردش کامنت می گذارم.
یادمه حدود سالهای 76-78 ؟ یک سری مجله با عنوان "دریچه" منتشر شده بود و در سه شماره متوالی بیوگرافی کامل ، شیرین و جالبی از کودکی تا آن موقع خسرو شکیبایی را که از زبان خود ایشان نقل شده بود،نوشته بود. من اونها رو داشتم ولی متاسفانه در یک جایجایی(نقل مکان) از دستشون دادم و بعدها هر چه گشتم نیافتم وفقط حسرت خوردم. نمی دونم اونها رو دیده بودی یا نه؟ واقعا بی نظیر بودند. امیدوارم توی این کتابها آن خاطرات ناب و بی نظیر هم ذکر شده باشند.

آره منم داشتم شون اون مجله ها رو. اگه پیداشون کردم اسکنش رو برات آپلود می کنم.

سهند دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
ممنونم. محبت می کنی.
من کتاب سمن مرادی رو دیدم والبته به زودی آنرا تهیه خواهم کرد. در مورد خاطرات کودکی تقریبا همان مطالب که توی مجله ها بود د رآن ذکر شده ولی شیوه نگارش جوری ست که تمام آنها (خاطرات)را یا اکثرشان را از زبان سوم شخص نقل کرده و از افعال سوم شخص استفاده کرده و به موضوع اشاره کرده.چقدر حیف! آخه لحن خسرو شکیبایی در بیان خاطراتش خیلی شیرین و جذاب و خواندنی بود.خیلی حیف! چرا آخه نویسنده محترم این ابتکار رو به خرج داده؟!هر چند که کارش جای تشکر، تحسین و قدردانی داره ولی ای کاش آن خاطرات رو با همان لحن و به همان شکل ثبت کرده بود. امیدوارم کتاب بعدی...

البته راستش اون لحن، لحن خبرنگارش بود که من زیاد دوستش نداشتم
تا حدود زیادی بازاری بود

یک نفر یک احمق شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ http://delmarg.blogsky.com

http://whoami.persiangig.com/image/22052009(005).jpg
سلام
عکس جمعه ۱ خرداد ۸۸
سنگ و عوض کردن ؟

این فکر کنم همونه که اون یارو مجنونه گذاشته.

سهند سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

این لینکی که دوستمون گذاشته صحیحه؟!
برای من باز نمیشه!
من می دونم تا حالا دست کم چهارتا سنگ عوض شده.یعنی عکس چهارتا سنگ رو دارم . می خوام ببینم این پنجمیه یا از هموناست؟ نمی خوام کلکسیونم ناقص باشه خب!

چهار تا؟ جدی؟ عجب!
نمی دونم والله...

یک نفر یک احمق دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://delmarg.blogsky.com

لینک مشکلی نداره

سهند سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

قسمت دلنوشته ها...
http://www.zibno.com/index.php?option=com_content&view=article&id=109:2009-06-01-06-30-54&catid=56:2009-06-01-05-53-06&Itemid=398

سهند یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

این هم ی خرده توضیح بیشتر در مورد کتاب:
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1338352

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد