خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

بهرام رادان

نقل خاطره‌ی بهرام رادان از خسرو شکیبایی تو برنامه‌ی سال تحویل ۱۳۸۸.

با سپاس از سهند...

بشنوید!

نظرات 8 + ارسال نظر
سهند یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

واقعا" چه اتفاقی برای ی آدم میافته، که به اونهمه قدر و مرتبه،اینهمه بی تفاوت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!بارها شنیده بودم شنیدن القابی مثل "استاد"،"خان"و...خوشایندش نیست.چقدر انسان باید بزرگ و وسیع شود تا این زنجیرها را پاره کند و رها شود! توی این دنیایی که خیلی ها انگار فقط لنگ همین القاب و عناوینند.فقط وقتی کارت رو راه میاندازند که...

به نظر من این ناشی از آگاهی هست

طیبه سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://1323-1-7.blogsky.com/

...

میگم فکر میکنی این آگاهی ای که گفتی چه جوری بدست میاد؟
خیلی به گذر زمان نیاز داره؟

گذر زمان اگه آدم ذاتا شعورش رو نداشته باشه کمکی نمی‌کنه.

یک نفر یک احمق سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://delmarg.blogsky.com

سلام
این و http://whoami.persiangig.com/audio/khosro.mp3
شنیدی که ؟ نمیدونی مال کی و کجاس؟

باید مال آلبوم «صدای آب» باشه که انتشارات دارینوش منتشر کرده

سهند چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

نه این مال آلبوم (حجم سبز) ست.انتشاراتش تو ذهنم نیست.مال دارینوش نیست.

ببخشید من نمی دونستم

یک نفر یک احمق شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ق.ظ http://delmarg.blogsky.com

میشه بگید کجای حجم سبزه ؟ http://www.2mahal.com/album/525.htm اینم لینک حجم سبز

سهند دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

دوست بسیار عزیز
من توی این سایتی که شما لینک دادی عضو نیستم.بنابراین موفق نشدم تما بخشهای آلبوم رو گوش کنم.هر چند اون قسمتهایی رو که گوش دادم به نظرم کیفیتشون خیلی پایین بود و اونها رو تیکه تیکه به هم چسبونده بودند. فکر می کنم حتی بخشهایی از آلبوم سهراب رو قاطی آلبوم حجم سبز کرده بودند.کلا کار جالبی نکرده بودند به نظرم.
من کاست حجم سبز رو دارم که مربوط به انتشارات پیام هستش.کیفیت ضبطش عالیه.هر چند به نظرم خسرو عزیز زمان اجرای این کاست اون حس و حالی رو که توی کارهای دارینوش داشته توی این نداشته(به نظر من البته) ولی من اون رو از این جهت که خیلی به صداش نزدیکه دوست دارم.فکر میکنم صدابرداریشون یا ضبطشون خیلی قوی بوده.اون بخشی رو که شما می خوای دقیقا نمی دونم کجای کاسته ولی امشب چک میکنم و میگم...

سهند سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام.
همون طور که گفتم آلبومی که گذاشته اند ناقص و قاطی پاطی است! کاستی که من دارم شامل این اشعار است:

آب
تا انتها حضور
به باغ همسفران
تنهای منظره
جنبش واژه زیست
آفتابی
پرهای زمزمه
سوره تماشا
دوست
صدای دیدار
غربت
از آبها به بعد
پشت دریاها
از سبز به سبز
از روی پلک شب
ورق روشن وقت

قطعه مورد نظر شما در شعر آفتابی یا پرهای زمزمه است. پیشنهاد می کنم کاست رو تهیه کنی و ازش واقعا لذت ببری.

یک نفر یک احمق سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ

ممنونم...دوست. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد