خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

تولد

پارسال این موقع کجا بود؟ جشن بود؟

کادو گرفت؟ چند تا؟ چی؟


من امروز ــ که تولد بود ــ رفتم سینما.

سال‌نامه‌ی سینمایی مجله‌ی فیلم را هم یک دید انداختم.

نوشته بود خیلی زود بود.

نوشته بود «ستاره بود، ستاره هست، ستاره خواهد ماند».


چه جشن تولد بی‌مزه‌ای!

می‌دانی، جشن تولد باید شادتر از این باشد. آن هم وسط عید!

نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.shahabhoseini.blogfa.com

سلام.
خسرو هیچ وقت از یاد من نمیره.عشق بود.مخصوصا صداش.به وبلاگ منم سر بزن اگه دوست داشتی.وبلاگ طرفداران شهاب حسینی.
راجع به اون پستی که نوشته بودی چرا شهاب به خسرو گفته عمو بگم که خسرو بین همه به عمو خسرو معروف بود.هیشکی بهش نمیگفت آقای شکیبایی.همه میگفتن عمو خسرو...

آره می‌دونم چند نفر این جوری صداش می‌کردن ولی خب به نظر من برای آدمای بالای بیست سال یک کم ضایع‌ست! :)

سهند شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

جالب بود.دیروز منم داشتم به همین سوالات اول تاپیک فکر میکردم.داشتم فکر میکردم چه جوری براش جشن می گرفتن؟
یادم اومد چند سال پیش-بعد از خوندن بیوگرافیش تا مدتها ۷فروردین تو دلم بهش تبریک می گفتم!خوش بودم...ندرتا روز تولدش رو فراموش می کردم.این اواخر ...این اواخر ولی ازش غافل بودم.حیف...انگار راسته آدم تا لب چشمه س تشنه نیست ولی همین که بدونه دیگه آب نیست هی تشنه تر میشه! تا وقتی سالمه موتوجه نیست.همین که درد سراغش اومد حسرت سلامتی هم میاد. چرا آخه؟چرا؟فکر میکنیم ی چیزایی تا ابد مال ماست.همین که ازمون گرفتن یادمون میاد امانت بودن...امانت ...امانت رو به ما سپرده بودن؟؟؟!
برای چی؟!

آره ... وقتی نداری‌ش بیش‌تر می‌خوای‌ش...

سهند دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

من رفتم سالنامه رو بگیرم. گفتن خرداد میادش!منظورت آخرین شماره مجله ست یا به من اشتباه جواب دادن؟
میگم تو برنامه سال تحویل ۸۶ رو داری؟می خوام از سروش سیما سفارش بدم ولی عنوان و زمان دقیق برنامه رو میخوان.توی آرشیو گشتم.چیزی که به کارم بیاد پیدا نکردم.همینطور تاریخ دقیق برنامه بهمن ۸۶ دو قدم مانده به صبح رو لازم دارم.

سالنامه مجله فیلم دراومده. روزنامه فروشی‌های میدون انقلاب که حتما دارن. جاهای دیگه هم هست.
برنامه سال تحویل شبکه ۵ اگه منظورت حرفای سلوکی و رادان هست ساعت چهار بود حدودا. (بین یک به چهار تا یک به پنج) کمی زودتر یا دیرتر. برنامه «بهاری شو».
دو قدم مانده به صبح هم ۸ بهمن ۸۶ بوده.
(اگه پیدا کردی ما رو هم دریاب!)

نیما سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

برنامه سال تحویل با اجرای خسرو:

http://www.youtube.com/watch?v=3LevSSc0nsA

سهند سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

این رو تازه پیدا کردم. شاید دیده باشی ولی جاش اینجاست:



http://rapidshare.com/files/266111470/Khosrow_Shakibayi_Jashn_13800107_Kaghaze_Bikhat.wmv.html

سهند سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

لینک قبلی اگه جواب نداد اینو بگیر:

http://www.4shared.com/file/124319531/e9e92217/Tavallod.html

ی فایل دیگه هم با این بود.اگه ندیدی بگو بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد