خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

مرد هزار چهره

هر وقت این سریال را می‌بینم یاد این می‌افتم که پارسال مهران مدیری به عنوان قسمتی از تبلیغات سریال‌ش گفته بود که قرار است خسرو در آن حضور پیدا کند. فکر می‌کنم این آخری‌ها با خودش عهد کرده بود به هیچ کس «نه» نگوید. ولی مریضی، «نه» گفته بود! لابد کلی هم ناراحت بوده که نشده به قولش عمل کند...


نظرات 3 + ارسال نظر
سهند شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

ولی اگه واقعا می خواست می تونست.مریضی نمی تونست بهش نه بگه!دست کم ۹ سال باهاش بود.نتونست بهش نه بگه.جرات نکرد بهش نه بگه.۸۷ هم بازی داشت.اون مجموعه که مال ۸۶ بود...برای من این جالب بود که ظاهرا کاری رو ناتموم نگذاشت و رفت.روحش شاد...

نمی‌دونم شاید. ولی بعضی موقع‌ها مریضی اوج می‌گرفت و بدن آن چنان ورم می‌کرد که دیگه هیچ جوری نمی‌شد کار کرد.
ولی این که این ۹ سال (شاید هم بیش‌تر) رو با همون مریضی کار کرد و اون شاهکارها رو آفرید، درسته.

طیبه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://1323-1-7.blogsky.com

آره انگار...
وقتی با یوسف صیادی قرار داد بست یه کم تعجب کردم
صیادی می گفت :خسرو شکیبایی با این اعتمادش به من ،
من و تا آخر عمر مدیون خودش کرد...
و درست همون فیلم که قرار بود فقط نسخه ویدئوییش بیاد بیرون و تله ویزیون وقتی نشون میده که...
راستش هیچی از موضوع فیلم یادم نمیاد انقدر ناراحت بودم ونشون دادن چنین فیلمی تو اون موقعیت بیشتر ناراحتم کرده بود...فقط دلم نمیخواست تو اون شرایط اون فیلم و می دیدم...

اگه تو مرد هزار چهره بازی میکرد دیگه دو هزار چهره یه کمبود اساسی داشت...


۹سال؟!
...

می‌دونم چی می‌گی. منم اون فیلمو نگاه نکردم. ولی از این که توی اون فیلم بازی کرد ناراحت نیستم. چون دلیل این کارش رو درک می‌کنم و اتفاقا این طرز تفکر و رفتارش، برام بزرگتر و عزیزترش می‌کنه. از طرفی یوسف صیادی آدم خوبیه و مثل بعضی‌های دیگه نخواسته از این مرام لوطی‌گری خسرو سوء استفاده کنه.
فقط زمان پخش‌ش خیلی بد بود! یعنی نهایت بی‌خردی مسوولان پخش تلویزیون رو نشون داد.
صیادی کجا گفت؟

ضمنا آره دیگه احتمالا ۷-۸-۹ سال درگیر بیماری بود. فکر می کنم از سال ۸۱ بیماری جدی شده چون بهار ۸۱ تا زمستونش یهو داغون شد!

طیبه چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

من دو سال پیش تو مجله خوندم
اگه اشتباه نکنم ،فکر کنم اتفاق نو ! بود.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد