خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

پروین گفت

قبلا حرف‌اش را زده بودیم. خیلی دلم می‌خواست یک بار دیگر ببینم.

به کمک دوستان پیدا شد. از این جا دانلود کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
سهند دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

برایم عزیز و قابل احترام است چون عزیز دل خسرو بود.

سهند چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

برات ایمیل فرستادم.

سهند چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

به خدا دلم برات تنگ میشه پیدات نیست.
مجله (خانواده ایرانی ) رو بگیر. یادم نیست شمارش چند بود(مال مرداد).عکس پوریا پورسرخ رو جلدش هست.
یک مصاحبه است با تانیا جوهری و پوپک. بخون ببین چی به روز این مرد آووردن تو رو خدا...
اینجا مطلب رو نوشتم چون نمی خواستم برای مجله تبلیغ بشه چون مطالبی که گفته بودن به نظرم در حق پروین بی انصافی شده. همانطور که گفتم برام عزیز و محترمه و از اون اظهار نظرها حقیقتا خوشم نیومد و خیلی ی ی باور نکردم.به نظر من بعیده که...

سهند شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ

نمی دونم آخرین کامنت ارسال شده یا نه؟دو بار فرستادم ولی پیغامش نیومد. نوشته بودم که:
اسم اون نشریه؛ ماهنامه (زندگی ایرانی) ست نه خانواده ایرانی. ضمنا شماره ۵ ش.

سهند سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

دوس دارم نظرت رو در مورد مطالب بالا بدونم .می خوام بدونم تو هم مثل من فکر می کنی یا من ی خرده احساساتی شدم.
مجله رو گرفتی- خوندیش نظرت رو بگو.
آخه تو چرا انقدر کم حرفی؟دیوونه شدم از دستت...سالی ی بار میای آپ میشی.اونم ی جمله.حیف که دستم بهت نمی رسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد