خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

تولدش


دیروز سال‌روز تولد خسرو خان بود.

پارسال، هر مناسبتی که می‌رسید، از ماه رمضون بگیر تا شب یلدا و نوروز، اولین کسی که یادش می‌افتادیم او بود. ولی تا به سالگرد رفتنش برسیم اتفاقاتی افتاد که ـ می‌دونید ـ فضای جامعه به کلی از حالت عادی خارج شد.

عید امسال من بیشتر از خود خسرو، یاد پروین بودم.


×××


عکس بالا مال فیلم درد مشترکه. من این فیلم رو  ده بار توی سینما عصر جدید دیدم. درد مشترک از اون فیلم‌هایی هست که وارد شبکه ویدئویی نشد و نمی‌شه گیرش آورد. سینما عصر جدید رو هم که دارند خراب می کنند. خسرو هم که رفته... یاسمین ملک نصر (کارگردان فیلم و بازیگر نقش مقابل خسرو) هم به گمانم خیلی وقت پیش برگشت به آمریکا.

فقط می‌مونه عکس‌های قشنگی که امیر عابدی از جلو و پشت صحنه‌ی درد مشترک گرفته، و خاطراتی که من از دیدن این فیلم در سالن شماره سه عصر جدید در ذهنم دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سهند یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

این چی میگه؟!
http://azitarouzbeh.blogfa.com/

سهند چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

http://rezarashidpour.blogspot.com/

سهند سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

فراموش کردم بهت بگم. می دونستی پروین خانم رفت استرالیا؟ فکر کنم ...یعنی امیدوارم با وجود پوریا حالا حالش بهتر شده باشه ان شاء الله.

رفت برای همیشه؟

سهند یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

ببخش الان سوالت رو دیدم. البته می دونم با دیدن لینک آخر نظرات پست قبلی تا حالا جوابش رو گرفتی. آره برای مراسم چاپ کتاب اینجا بودن.
برنامه ای که در مورد "مستند سلامی دیگر "بود رو دیدی پریشب؟
راستی، داریم سعی می کنیم پوریا رو بیاریمش تو کلوب. تو نمی آی؟
هنوزم بی حوصله ای؟...
تو باور می کنی خسرو تنها انگیزه ی من برای نفس کشیدن شده؟چی می گفتی؟ مرده پرستی؟...این مدلیش رو دیده بودی تا حالا؟
نه! باور نمی کنی. می دونم!

می فهمم چی میگی.
مستنده رو ندیدم :( صدای آمریکا؟ تو یوتیوب بگردم
کتابه هم که هنوز درنیومده. خیلی منتظرشم.

سهند سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

آره. برنامه شباهنگ جمعه 14 خرداد. اگه موفق نشدی ببینی بگو.
یکی از بچه های کلوب ضبطش کرده قراره حجمش رو کم کنه و بگذاره. منم متاسفانه ندیدم.
کتاب رو دیدم خبرت می کنم.

سهند شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

http://d01.megashares.com/index.php?d01=1bb9ca2
روح آدم رو ویران می کنه.

سهند سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

http://rashidpour.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد