خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

روانی

مثل این که فیلم «روانی» رو باز منتشر کرده‌ن. البته اون جایی که من ازش خریده‌م یکی بیشتر نداشت.

هنوز خیلی مونده تا آرشیوم کامل بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
سهند سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
آره.البته من مجموعه dvd فیلمها رو که گرفتم، روانی هم توش بود.تو احتمالا مجموعه "خسرو شیرین سخن"رو نگرفتی.آره اسمش خیلی ...نهایت سلیقه ی آدم بی سلیقه ست!
فیلمهایی که توشه اینهاست: روانی،خواهران غریب،حکم،سالاد فصل(با پشت صحنه)،دزد و نویسنده، مزاحم،اثیری،هامون،کاغذ بی خط و دستهای خالی
حالا من دنبال فیلم های کیمیا،یکبار برای همیشه،درد مشترک و...هستم. خیلی گشتم.نیست.
ضمنا بازم ی چک میل کن!

من خیلی دنبال این دی‌وی‌دی گشتم ولی پیداش نکردم! تو از کجا پیدا کردی؟؟
یک بار برای همیشه رو کپی‌ش رو من دارم.

سهند چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

آدرس تهیه دی وی دی ها:
خ ولیعصر-ایستگاه توانیر-موسسه رسانه های تصویری-پلاک۱۲۱۶ تلفن:۸۸۸۸۰۲۱۵
۸۸۸۸۰۲۱۶و۸۸۸۸۰۳۲۶
ضمنا با عرض معذرت اسم دو تا از فیلم های مجموعه رو اشتباه نوشته بودم. دستهای خالی و اثیری رو حذف کن به جاش عاشقانه و سارا رو بگذار!

ممنون واقعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد