خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

شهاب

شهاب حسینی وقت گرفتن سیمرغ بلورین‌اش گفت : «این جور وقت‌ها عمو خسرو کار قشنگی می‌کرد» و انگشت اشاره‌اش را بوسید و به سوی آسمان برد.

شهاب هم از آن هاست که همه از موفقیت‌اش خوشحال می‌شوند. همه با علاقه تشویق‌اش ‌کردند وقتی اسمش اعلام شد...


حاشیه: توی کت‌ام نمی‌رود آدم بزرگسالی به سن شهاب، بگوید «عمو»! یاد عمو پورنگ و خاله نرگس و عمو قناد و این‌ها می‌افتم!

نظرات 5 + ارسال نظر
طیبه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://1323-1-7.blogsky.com/

منم خوشحالم که سیمرغ به شهاب حسینی رسید.
حتماً لیاقتش و داشت...

عجب...
یعنی چی که آدم بزرگسالی به سن شهاب!؟
درسته شهاب حسینی بزرگساله اما، آقا این عمو گفتن مختص بچه ها که نیست! هست؟
والله من با اینکه میگم عمو ،اما در اصل حکم پدر معنوی رو برام داره (حالا شاید از نظر شما من بچه باشم!!)

مگه کامبیز دیر باز ،فرزاد حسنی،بابک حمیدیان،و... بچه ان که میگن عمو خسرو؟

مهربونی و "بزرگی" عمو خسرو باعث شده که حتی آدمای به قول شما بزرگسال هم انقدر احساس نزدیکی کنند که عمو خطابش کنن...

یکی میگه عمو خسرو یکی میگه خسرو خان یکی میگه خسرو ، و...

می‌دونستم به خودت می‌گیری ولی بدجنسی‌م گل کرده بود! ;-)
در مورد تو موضوع کاملا فرق می‌کنه. به سن تو می‌خوره!
ولی فرض کن مثلا امین تارخ بگه "عمو جمشید"! خب ضایع ست دیگه.
راستی اینایی که اسم بردی ندیدم این جوری بگن. بخصوص فرزاد ازش خیلی بعیده. شنیدم می گه "خسرو خان" که باحاله خب.
"عمو" گفتن به نظرم خیلی لوس بازیه برای این گنده بک ها!

ضمنا عکسا واسه من باز می شه.

سهند جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
منم، دیدن سیمرغ دست شهاب راضی ترم کرد تا دست خیلی های دیگه.هر چند دیگه خیلی برام مهم نیست و دنبال نمی کنم...
ولی اگه به قول تو لوس بازی درآورد یا هر چی، دمش گرم. من هنوزم تیتراژ اول و آخر فیلم های ندیده رو با وسواس نگاه می کنم، وقتی می بینم نوشته "خسرو شکیبایی" ی نفس راحت می کشم.خیالم راحت میشه که چیزی به اول و آخرش اضافه نکردن.این القاب اگه لوس بازی هم باشه قابل تحمل تره...نه؟!
اون عزیز دل خیلی خالص و ناب بوده و هست...شاید برای همینه که احساس می کنیم به نفس واقعی و اصیل ما نزدیکه و با گفتن القابی مثل عمو،دایی،...سعی می کنیم هم درد خودمون رو بیان کنیم هم برای این نزدیکی به خودمون می بالیم.البته من بهش عمو نمی گم چون احساس دوری بهم می ده!مثل اینکه مثلا خودم رو داداش خطاب کنم!!! هی بخند...
دم شهاب گرم که باعث شد تو یک یادداشت جدید بگذاری.

آخ آخ اون «مرحوم» و «زنده یاد» و اینا رو خیلی خوب گفتی... دقیقا! دقیقا!

طیبه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://1323-1-7.blogsky.com/

خیلی ناقلایی،می خواستی اذیت کنی؟
ولی خوشم اومد از این که گفتی بد جنسی م گل کرده بود،اعتراف جالبی بود...

عجب،که این طور....پس به سن من می خوره؟!
یه جور حرف می زنی انگار خودت بابا بزرگی!!

امین تارخ آره خیلی تابلوست!!!
ولی ...نمی دونم،....شاید حق با تو باشه...

فرزاد حسنی رو که خودم با گوشای خودم تو رادیو شنیدم گفت: عمو خسرو،البته منم بیشتر ازش خسرو خان شنیدم(هم تو برنامه شب یلدا هم برنامه ای که با رسول صدر عاملی داشت)...

بابک حمیدیان هم وقتی جایزه گرفته بود باهاش مصاحبه کردن هم تله ویزیون هم رادیو که گفته بود من فقط به خاطر عمو خسرو این فیلم و قبول کردم که...

کامبیز دیرباز هم اوایل زمستون از این برنامه ها هست هر چند وقت یه بار آخر شب پنج شنبه ها میده ،مرتضی حسینی مجریش بود و گفت :با هر کی دوست داری حرف بزن و دیرباز هم با بغض رو به دوربین کرد و گفت:عمو خسرو جات خیلی خالیه ،دلمون برات خیلی تنگ شده ولی خوب میدونیم که جات خوبه ...


بابا تو چه چیزایی دیدی و شنیدی!
بابک حمیدیان واسه کدوم فیلم؟
برنامه دیرباز کی بود؟ همون تابستون؟

طیبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

دیگه دیگه...

نمیدونم برای چه فیلمی بود که جایزه گرفت....فکر کنم ریسمان باز بود .
که بعد از اون تو مصاحبه هاش گفت :کار جدیدش بازی تو یه سریاله (اگه اشتباه نکنم) یا فیلم (احتمالاً همون سریال)که قرار بود عمو خسرو توش بازی کنه ....حمیدیان به خاطر هم بازی شدن با ایشون قرار داد بست که...
الان هم به جاشون رضا رویگری بازی میکنه...(به جای عمو خسرو).
...
خوبه گفتم اوایل زمستون!

اوایل زمستون؟ پس یعنی همین تازگیا...
سریال ابوالقاسم طالبی رو می گی حتما. رضا رویگری گفت نقش مثبته رو قبول نکرده به جاش یه نقش منفی تو اون سریال گرفته. خداوکیلی هم نقش خیلی مثبت به رضا رویگری نمیاد! :-d

سهند یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

می گم این ماجرای «سنگ و سنگ» به کجا رسید؟خبر داری؟
...از دست تو که مجبور میکنی آدم رو که نظر بی ربط بده.یعنی حرفشو ی جای بی ربط بنویسه!

نه والله خبر ندارم. اتفاقا خودم هم دلم می خواد بدونم بالاخره کدوم سنگ شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد