خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

خسرو شکیبایی

۱۳۸۷/۰۴/۲۸

غیرمنتظره

اگه بگم یه فیلم مستند هست از خسرو در کنار بهروز وثوقی، که تازه آماده‌ی نمایش شده باور می کنید؟ پس خودتون ببینید!

و بیشتر بدونید...خسرو شکیبایی



نظرات 4 + ارسال نظر
سهند چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ق.ظ

وااااااای....ووووواااااااای...!فققققط.ففققط ....کاش دسم بهت می رسید ماچت میکردم!ممممممممچ !...عاااااااای بود پسر!عااالی!...
مرسی خیلی کمه.خیلی!چی بهت بگم ؟!واقعا!....

فرهاد چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://amaliate125.blogfa.com

شروین جان مرسی که اومدی
میدونم چی می گی
مرده پرست بهترین گزینه برای طعنه زدن به بعضی هاس
قربانت

طیبه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

ممنونم ...
خیلی خیلی ازت ممنونم
فوق العاده بود
چند روز پیش باز کردم اما ویدئو نمایش داده نمی شد فقط عکسا وا شدن.
خیلی ناراحت شدم چون می دونستم مشکل از سرعته من ِ.

در عوض امروز خیلی خوشحالم شدم چون باز شد...

واقعاً متشکرم ازت.

خواهش می کنم طیبه جان...

lena چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام.این فیلم با چی run میشه؟ من با media player نتونستم بازش کنم

این نرم افزار رو دانلود کن همه چی رو ران می کنه:
kmplayer.en.softonic.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد